This blog has moved to: www.studio-paars.nl

September 14, 2012

What about this as a logo?

I have a favor to ask....

I've been busy trying to re-start my workshop teaching efforts, and besides many other things (like a website...) I want to make some flyers and cards. However, I needed to start with a name and a logo, and this is what I came up with.

Tell me what you think, please?


Ik wil je iets vragen...

Ik ben druk bezig geweest met het opnieuw beginnen met het geven van workshops, en naast heel veel andere dingen (zoals een website...) wilde ik wat kaartjes en flyers maken. Maar dan moet je wel eerst een naam en een logo hebben natuurlijk, en dit is wat ik bedacht heb.

Wat vind je ervan? 


2 comments:

  1. Mijn mening: minder krullerig & fellere kleuren!
    Goed bezig trouwens!
    xoxox

    ReplyDelete
  2. Ik sluit me aan bij knoopjes. Less = More. Voor meer inspiratie misschien nog eens rondkijken op de belgische blogs (die hebben over het algemeen hele 'frisse' logo's).
    Heel veel succes!
    Groetjes, Anne-Marie

    ReplyDelete