This blog has moved to: www.studio-paars.nl

September 20, 2011

~ Breiwol aangeboden

Een paar jaar geleden werd ik, onder invloed van wat ik allemaal vond op internet, weer helemaal vrolijk van breien. Toen mijn moeder dat hoorde vroeg ze of ik alsjeblieft wat wol bij haar vandaan mee wilde nemen, want ze had tassen vol en ze deed er zelf eigenlijk nooit meer wat mee. Ik sloeg een beetje door toen ik die tassen aan het doorzoeken was en nam van alles mee naar huis.
En sindsdien ligt het hier. Ik doe er zelden wat mee, omdat de wol meestal toch niet helemaal mijn smaak is. Dus onder het motto van: 'minder is meer' heb ik er een aantal uitgezocht waar ik zeker weten niets meer mee doe en bied ze hier aan.

Alles is te koop (doe een bod) maar liever nog TE RUIL!
Ik hou van heel veel verschillende crafty spullen dus laat me zien wat je hebt als je wilt ruilen.
Ik woon in Zuid-Holland: woon je in de buurt dan kunnen we ook 'in het echt' ruilen om verzendkosten uit te sparen.

Oh en LET OP! De garens zijn allemaal oud (maar wel ongebruikt) en ze hebben bij mijn moeder aardig wat stof liggen verzamelen, en ook wordt daar gerookt.


garen 01 (onbekend)
Grote bol multi gekleurd garen zonder bandje.
Weet niet zeker wat voor materiaal dit is, maar ik vermoed acryl.
Gemiddeld dikte (niet heel dik en niet heel dun).
Gewicht: ongeveer 170 gram.
1 bol.


garen 02 [Hollandia rood] garen 02 [Hollandia rood]
Rood garen van Hollandia wol.
70% acryl, 30% wol.
Naald 3 1/2 - 4.
Gewicht: ongeveer 50 gram.
Looplengte: ongeveer 100 meter.
1 bol.


garen 03 [Hema blauw]garen 03 [Hema blauw]
Donkerblauw (donkerder dan op de foto) garen van HEMA Sokkenwol.
60% acryl, 20% wol, 20% polyamide.
Naald 2 1/2 - 3.
Gewicht: ongeveer 100 gram.
Looplengte: ongeveer 370 meter.
1 bol.


garen 04 [Hema zwart] garen 04 [Hema zwart]
Zwart garen van HEMA Comfort.
55% acryl, 45% wol.
Naald 4 1/2 - 5.
Gewicht: nog ongeveer 70 gram.
Looplengte: nog ongeveer 130 meter.
1 (aangebroken) bol.


garen 05 [Kim paars]
Paars (iets donkerder dan op de foto) garen van Kim.
100% acryl.
Naald 3 1/2.
Gewicht: ongeveer 200 gram.
Looplengte: ongeveer 460 meter.
2 bollen.


garen 06 [Country rood] garen 06 [Country rood]
Rood gemeleerd garen van Country.
75% acryl, 25% wol.
Naald 6 - 7 1/2.
Gewicht: ongeveer 100 gram.
Looplengte: ongeveer 120 meter.
3 bollen.
Bij 1 bol is van de eerste paar meter een proeflapje gebreid en weer uitgehaald, maar is verder nog wel compleet.


garen 07 [Vewoko lila] garen 07 [Vewoko lila]
Lila (iets donkerder dan op de foto) garen van VEWOKO Jumping.
60% acryl, 20% wol, 20% polyamide.
Naald 2 1/2 - 3.
Gewicht: ongeveer 50 gram.
Looplengte: niet vermeld.
9 bollen.

No comments:

Post a Comment