This blog has moved to: www.studio-paars.nl

October 1, 2010

Uil medallion

owl pendant #1 by het groene kamertje
owl pendant #1, a photo by het groene kamertje on Flickr.

Gemeen ben ik zeg ;)
Maar er waren toch mensen die het goed gezien hadden! Het is inderdaad een vilten uiltje. Een rond hangertje die nu prijkt aan mijn tas. En ik vond hem super leuk om te maken, dus hopelijk volgen er nog veel meer!

I can be so mean ;)
But there were some people who actually got it right: it's a felt owl hanger, and he's currently hanging from my bag. I loved making him and hopefully I will maken lots more!


owl pendant #1 in action by het groene kamertje

Ik liep al een tijdje met wat vage ideetjes in mijn hoofd, om weer eens 'iets' met vilt te gaan doen. Deze had ik al een tijdje geleden gemaakt, en toen ik deze supermooie broches zag vielen de stukjes op hun plek en wist ik wat het moest worden. Mijn hanger is wel een stuk groter, iets van 5 of 6 cm in doorsnee. Ik wil ze ook nog met andere diertjes gaan maken.

I have had some vague plans for a while, of doing 'something' with felt again. I made these a while ago, and when I saw these wonderful pendants all the pieces fell into place and I knew what I was going to make. My pendant is a bit bigger, about 5 or 6 cm in diameter. I plan to maken some of other animals as well.

9 comments:

  1. Leuk! zelf vind ik hem eigenlijk een beetje boos kijken :-)

    ReplyDelete
  2. Ik vind hem helemaal geweldig!!!
    Ben benieuwd wat je nog meer ervan gaat maken.

    Groetjes Tamara.

    ReplyDelete
  3. Wat een leukerd en prima hoor, dat je een link naar mijn blog hebt geplaatst.
    Fijn weekend,
    Ingrid

    ReplyDelete
  4. heeeel mooi! mooier dan ik me van de achterkant kon voorstellen :-p Ik ben echt benieuwd naar vervolgprojectjes nu!

    ReplyDelete
  5. ik vind hem eigenlijk erg grappig, zo bol !

    ReplyDelete
  6. Wat een geweldig mooie broche!
    Ook ik ben heel benieuwd naar de ontwerpjes die je hierop laat volgen ;)

    ReplyDelete
  7. Heel mooi, ben benieuwt wat er nog meer komt
    Groetjes Carla

    ReplyDelete
  8. Leuk dat je mee doet aan mijn give*away!
    Leuk uiltje. Ben er zelf dol op staat ook nog steeds in de planning om een uiltje op wat voor manier te maken is er alleen nog niet an gekomen!

    ReplyDelete
  9. Hij is leuk!!! Ben ook benieuwd wat je nog meer gaat maken! En naar je knoopjessleutelhanger ;-)

    ReplyDelete