This blog has moved to: www.studio-paars.nl

August 16, 2010

Tuinfotodag

Ik vind het altijd leuk als blogs op een bepaalde dag een bepaald thema hebben, dus besloot ik om het zelf ook eens te proberen. Deels ook om mezelf op die manier wat vaker en wat regelmatiger te laten bloggen ;)

Ik had dus bedacht dat het misschien wel leuk zou zijn als ik elke maandag met de camera mijn tuin in ga, en de mooiste foto van die dag op het blog zet (maar wel maar 1 foto kiezen!). En dan heb ik meteen ook voor mezelf een mooi verslag van de tuin van seizoen tot seizoen, ook leuk natuurlijk!

Dusssss vanaf nu: maandag tuinfotodag!

En de foto van vandaag is deze geworden: (klik erop om via Flickr de grote versie te bekijken)


Hij zou de titel "werk in uitvoering" wel verdienen. Ik heb het namelijk allemaal een beetje laten versloffen en nu heeft mijn hooikoortserige Lieftallige Echtgenoot zich gisteren op het onkruid gestort met dit als resultaat... en er ligt nog een berg, genoeg om nog een tweede kliko te vullen!

Oh en ik weet dat ik heb beloofd dat ik het bij 1 foto zou laten, maar ik kon jullie deze jongeman (of jongedame) niet onthouden. Hij ging er snel vandoor maar ik heb toch nog een min-of-meer scherpe foto kunnen maken:

2 comments:

  1. hihihihi!
    ben benieuwd hoe vaak je het bij 1 foto gaat kunnen houden .ik maak ook vaak tuinfoto's en val de mensen daar tot vervelens mee lastig op mijn FB-pagina. Maar op mijn blog wil ik het beperken tot de mooisten van de maand en dat is al een hele klus !

    Ik kijk er in ieder geval naar uit, naar je maandagfotio want ik hou wel van tuinfoto'd!

    ReplyDelete
  2. Bedankt! Je hebt er mooie foto's tussen zitten, en ook mooie sieraden trouwens :)

    ReplyDelete