This blog has moved to: www.studio-paars.nl

June 25, 2010

Lapjesruil stopt (min of meer)

Oei, wat heb ik het druk gehad de afgelopen weken! Ik ben eindelijk wat meer toegekomen aan het freubelen, maar dan gaat dat wel ten koste van het bloggen en swappen helaas. Tel daar nog een stel (bijna) slapeloze nachten en avonden gevuld met niet-slapende kinderen bij op....
Maar goed. Ik heb in elk geval wel weer iets om hier te laten zien (binennkort meer!)

Voor nu wil ik alleen even melden dat ik in principe genoeg lapjes heb voor mijn lapjesdeken (ik ben zelfs al met naaien begonnen!) dus ik ben niet meer op zoek. Uitzondering: lapjes met jongengsprintjes zoals robotjes, ruimteschepen, raceauto's enzo. Die blijven leuk en weinig te vinden. En kan ik er vast nog wel ergens tussen proppen ;)

Maar kijk vooral even bij mijn lapjes of er iets voor je bij zit, want ik ben altijd wel in voor een ruil :)

No comments:

Post a Comment